søndag 26. mai 2013

Aila 6 måneder

I dag er vakre Aila 6 måneder gammel. Ja jeg vet det er en klisjè, men det er også sant.... tiden flyr avgårde! Jeg går i min egen lille boble her hjemme, tilbringer tiden sammen med min datter og forundres og forbauses daglig av alt hun rommer og alt hun gir meg.

På morgenen blir jeg vekket av verdens vakreste smil
 
Hun elsker å ta tran, her venter hun i spenning på sin daglige dose
 
Kjempefascinert av Buster, perserkatta i huset. Fascinasjonen er IKKE gjensidig, hehe.
 
Rygging og rulling er oppdaget, man kommer seg langt med det.
 
Aila elsker å bade!
 
Ikke særlig trøtt, nei! I pysjen og klar for senga.
 

 
Gratulerer med dagen, vakre Aila Olivia! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

NÅH? Få høre hva du mener!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...