onsdag 22. mai 2013

Kort med øran, takk!

I mange måneder har jeg spikket og spart for å oppleve det å ha langt hår, i alle fall halvlangt sånn ned til skuldrene. Spareprosjekt har jeg forsøkt meg på flere ganger før, men har alltid gitt opp et sted rett nedfor ørene. I dag kapitulerte jeg igjen, styrtet til frisøren og ba henne rake vekk alt! Her ser dere meg før jeg klikka:
 

Førbilde: Håret dekker så vidt ørene

Førbilde: Forferdelig frisyre, forsøker fortvilet å rette på inntrykket ved å ha håret bak ørene.
 

Etter fødsel, amming og slankeoperasjon bestemte håret mitt seg for at det rett og slett ikke giddet mer, og begynte å falle av i store dryss. Jeg tettet sluken hver gang jeg dusjet. Først når jeg vasket håret og dro digre hårdotter ut med hendene, deretter når jeg tørket håret og dusjgulvet igjen ble pelskledd (ja jeg måtte tørke håret mens jeg sto i dusjen slik at baderomsgulvet ikke fikk pelslaget mitt).

Etter: Kort ved ørene, takk!

Etter: Vennligst se bort fra det stygge munnsåret ;)

Sånn gikk altså mitt spareprosjekt! Kanskje like greit å innse fakta: Jeg trives best med kort hår.


http://bloggurat.net/minblogg/registrere/e1bf530fae8fedf9e0400a6ae2ba988a025f097e

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

NÅH? Få høre hva du mener!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...