torsdag 29. august 2013

Kjøpe-kjøpe-kjøpe

Da jeg sto i kassa på sportsbutikken og betalte for den flotte Norrøna softshell-jakka var jeg rimelig fornøyd med meg selv. Tenk, ei så flott jakke til 30% rabatt! Nå kostet den BARE 1.400,-, det er jo nesten INGENTING!

Fornøyd tuslet jeg hjem og hang den stolt på knaggen i gangen........ sammen med den sorte skinnjakka og den beige frakken jeg kjøpte sist lørdag. DET var virkelige kupp, skal jeg si deg! Halv av halv pris! Betalte KUN 750,- til sammen!

Den hvite Bergans skalljakka hang også der. Den kjøpte jeg jo for LENGE SIDEN, var det ikke i mars en gang? Husker i alle fall at den endelig kom på salg, BARE 3.700,- for den! Den ble jo selvfølgelig litt for varm å gå med i sommer, så jeg hadde behov for ei tynnere vindjakke. Gjerne i en sprek farge. Mannen min var så grei at han spanderte ei lilla Bergans vindjakke på meg. Skikkelig fin var den og jeg har gått med jakka i hele sommer. Men altså nå begynner den jo å bli litt i kaldeste laget, derfor var jeg superfornøyd med å finne den flotte Norrøna softshell-jakka her om dagen.

Har du skulle sett..... det ble visst litt trangt om plassen på knaggene. Kanskje jeg må rydde vekk dongerijakka og de to fleece-jakkene som også henger der? BTW, de kjøpene teller altså IKKE, alle tre jakkene handlet jeg I FJOR, altså for over 1 ÅR siden.

Kanskje på tide med en nytt prosjekt? Kjøpestopp!

"Friskt" ute i dag

2 kommentarer:

  1. Har vært borti den noen ganger ja... Særlig høst og vår :-) Jeg er sånn som handler ganske sjelden (har blitt etter at ungene kom), men når jeg først drar ut og har noe "på listen" så kan jeg svi av ganske mye. Men det er jo veldig ok å få fornyet seg litt en gang i blant da... Kos deg med kjøpene :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Huff ja, det er en stor glede å shoppe, men i det siste har jeg tatt litt av. Etter den store vektnedgangen har jeg måtte skaffe meg alt nytt, og nå har jeg ikke klart å stoppe kjøpefesten! Må nok gjøre noe straks skal bankkontoen min klare å holde seg i live ;)

      Slett

NÅH? Få høre hva du mener!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...